خانه تسنیم محله تهرانسر شرقی

بازتاب فعالیت های محلی خانه تسنیم محله تهرانسر شرقی(محله 3 منطقه 21)

خانه تسنیم محله تهرانسر شرقی

بازتاب فعالیت های محلی خانه تسنیم محله تهرانسر شرقی(محله 3 منطقه 21)

روایت مرضیه دباغ از امام خمینی درباره حق طلاق زنان

به گزارش روابط عمومی سرای محله«تهرانسرشرقی» و به نقل از ایسنا، مرضیه دباغ با بیان این‌که شهید سعیدی به من توصیه کرده بود که حق طلاق را از داماد خریداری کنید، اظهار داشت: زمانی که من دخترانم را شوهرمی دادم آیت الله سعیدی به من توصیه کرد که حق طلاق را از داماد خریداری کنم من همان زمان سوال کردم آقا من متوجه نمی شوم که شما چه می گویید.

وی در ادامه افزود: آیت الله سعیدی به من گفت خدای ناکرده داماد قصد طلاق دادن ندارد، اما امام خمینی اعتقاد دارد که اگر مقدور باشد حق طلاق را از داماد بخرید. آن زمان من یادم نیست ده تا بیست تومان به داماد دادم و حق طلاق را از داماد گرفتم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.